For the safety of our guests, we have put in place measures to minimise the risk of COVID-19 infection.
Every time the rooms are ozonised after the departure of the guests
Disinfectant dispensers in sensitive areas
Breakfast and dinner are served in the hotel restaurant in compliance with sanitary requirements
Regular disinfection of handles, handrails, switches and countertops
Maximum shortening of CHECK IN/CHECK OUT procedures
Our staff have been trained and equipped with the necessary equipment
Rooms and hotel space are ventilated and disinfected
The Wellness & SPA area can accommodate a maximum of 7 people (2 people in each sauna, 2 people in the tepidarium, one person in the massage room). Before using the SPA please contact the reception.
Daily maid service in the rooms until further notice is only available on request
Only hotel guests and staff are allowed on the premises
If you have any questions or concerns, please contact the reception staff.
We wish you a pleasant stay
Hotel management
Na podstawie przepisu art. 22b pkt 2) ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich Hotel wprowadził i stosuje niniejszy zbiór zasad oraz procedur stosowanych w przypadku podejrzenia, że małoletniemu, który przebywa w Hotelu Nadmorskim w Łebie, dzieje się krzywda oraz zapobiegania takim zagrożeniom.
Szczególne środki ochrony małoletnich w naszym Hotelu będziemy realizować poprzez niniejsze zasady:
1. Hotel prowadzi swoją działalność operacyjną z najwyższym poszanowaniem praw człowieka, w szczególności praw dzieci jako osób szczególnie wrażliwych na krzywdzenie.
2. Hotel w szczególności podkreśla istotność prawnego i społecznego obowiązku zawiadamiania organów ścigania o każdym przypadku podejrzenia popełnienia przestępstwa na szkodę małoletnich i zobowiązuje się szkolić swój personel w tym zakresie.
3. Hotel zobowiązuje się edukować personel na temat okoliczności wskazujących, że małoletni przebywający w obiekcie może być krzywdzony oraz w zakresie sposobów szybkiego i odpowiedniego reagowania na takie sytuacje.
4. Jedną z form skutecznego zapobiegania krzywdzeniu małoletnich jest identyfikacja małoletniego przebywającego w obiekcie i jego/jej relacji w stosunku do osoby dorosłej, z którą przebywa w obiekcie. Personel podejmuje wszelkie możliwe kroki zmierzające do przeprowadzenia identyfikacji małoletniego i jego relacji z osobą dorosłą, z którą znajduje się w obiekcie.