W trosce o bezpieczeństwo naszych gości, wprowadziliśmy rozwiązania mające na celu minimalizację ryzyka zakażenia COVID-19.
Każdorazowe ozonowanie pokoi po wyjeździe gości,
Dozowniki z płynem do dezynfekcji w newralgicznych miejscach,
Śniadania i obiadokolacje serwujemy w hotelowej restauracji z zachowaniem zaleceń sanitarnych,
Systematyczna, dezynfekcja klamek, poręczy, włączników i blatów,
Maksymalne skrócenie procedur CHECK IN/ CHECK OUT,
Nasz personel został przeszkolony i wyposażony w niezbędny sprzęt,
Pokoje i przestrzeń hotelowa są wietrzone i dezynfekowane,
W strefie Wellness & SPA może przebywać maksymalnie 7 osób (po 2 osoby w każdej z saun, 2 osoby w tepidarium, jedna osoba w gabinecie masażu). Przed skorzystaniem ze SPA prosimy o kontakt z recepcją.
Dzienny serwis sprzątający w pokojach do odwołania dostępny jest tylko i wyłącznie na żądanie gości
Na terenie obiektu mogą przebywać tylko i wyłącznie goście hotelowi oraz obsługa.
W razie pytań bądź wątpliwości prosimy o kontakt z personelem recepcji.
Życzymy miłego pobytu
Dyrekcja Hotelu
Na podstawie przepisu art. 22b pkt 2) ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich Hotel wprowadził i stosuje niniejszy zbiór zasad oraz procedur stosowanych w przypadku podejrzenia, że małoletniemu, który przebywa w Hotelu Nadmorskim w Łebie, dzieje się krzywda oraz zapobiegania takim zagrożeniom.
Szczególne środki ochrony małoletnich w naszym Hotelu będziemy realizować poprzez niniejsze zasady:
1. Hotel prowadzi swoją działalność operacyjną z najwyższym poszanowaniem praw człowieka, w szczególności praw dzieci jako osób szczególnie wrażliwych na krzywdzenie.
2. Hotel w szczególności podkreśla istotność prawnego i społecznego obowiązku zawiadamiania organów ścigania o każdym przypadku podejrzenia popełnienia przestępstwa na szkodę małoletnich i zobowiązuje się szkolić swój personel w tym zakresie.
3. Hotel zobowiązuje się edukować personel na temat okoliczności wskazujących, że małoletni przebywający w obiekcie może być krzywdzony oraz w zakresie sposobów szybkiego i odpowiedniego reagowania na takie sytuacje.
4. Jedną z form skutecznego zapobiegania krzywdzeniu małoletnich jest identyfikacja małoletniego przebywającego w obiekcie i jego/jej relacji w stosunku do osoby dorosłej, z którą przebywa w obiekcie. Personel podejmuje wszelkie możliwe kroki zmierzające do przeprowadzenia identyfikacji małoletniego i jego relacji z osobą dorosłą, z którą znajduje się w obiekcie.