Bezpieczny Hotel
W trosce o bezpieczeństwo naszych gości, wprowadziliśmy rozwiązania mające na celu minimalizację ryzyka zakażenia COVID-19.
-
Każdorazowe ozonowanie pokoi po wyjeździe gości,
-
Dozowniki z płynem do dezynfekcji w newralgicznych miejscach,
-
Śniadania i obiadokolacje serwujemy w hotelowej restauracji z zachowaniem zaleceń sanitarnych,
-
Systematyczna, dezynfekcja klamek, poręczy, włączników i blatów,
-
Maksymalne skrócenie procedur CHECK IN/ CHECK OUT,
-
Nasz personel został przeszkolony i wyposażony w niezbędny sprzęt,
-
Pokoje i przestrzeń hotelowa są wietrzone i dezynfekowane,
-
W strefie Wellness & SPA może przebywać maksymalnie 7 osób (po 2 osoby w każdej z saun, 2 osoby w tepidarium, jedna osoba w gabinecie masażu). Przed skorzystaniem ze SPA prosimy o kontakt z recepcją.
-
Dzienny serwis sprzątający w pokojach do odwołania dostępny jest tylko i wyłącznie na żądanie gości
-
Na terenie obiektu mogą przebywać tylko i wyłącznie goście hotelowi oraz obsługa.
W razie pytań bądź wątpliwości prosimy o kontakt z personelem recepcji.
Życzymy miłego pobytu
Dyrekcja Hotelu
STANDARDY OCHRONY MAŁOLETNICH w Hotelu Nadmorskim w Łebie
Na podstawie przepisu art. 22b pkt 2) ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich Hotel wprowadził i stosuje niniejszy zbiór zasad oraz procedur stosowanych w przypadku podejrzenia, że małoletniemu, który przebywa w Hotelu Nadmorskim w Łebie, dzieje się krzywda oraz zapobiegania takim zagrożeniom.
Szczególne środki ochrony małoletnich w naszym Hotelu będziemy realizować poprzez niniejsze zasady:
1. Hotel prowadzi swoją działalność operacyjną z najwyższym poszanowaniem praw człowieka, w szczególności praw dzieci jako osób szczególnie wrażliwych na krzywdzenie.
2. Hotel w szczególności podkreśla istotność prawnego i społecznego obowiązku zawiadamiania organów ścigania o każdym przypadku podejrzenia popełnienia przestępstwa na szkodę małoletnich i zobowiązuje się szkolić swój personel w tym zakresie.
3. Hotel zobowiązuje się edukować personel na temat okoliczności wskazujących, że małoletni przebywający w obiekcie może być krzywdzony oraz w zakresie sposobów szybkiego i odpowiedniego reagowania na takie sytuacje.
4. Jedną z form skutecznego zapobiegania krzywdzeniu małoletnich jest identyfikacja małoletniego przebywającego w obiekcie i jego/jej relacji w stosunku do osoby dorosłej, z którą przebywa w obiekcie. Personel podejmuje wszelkie możliwe kroki zmierzające do przeprowadzenia identyfikacji małoletniego i jego relacji z osobą dorosłą, z którą znajduje się w obiekcie.
Regulamin pobytu pupila w Hotelu Nadmorskim w Łebie:
- Warunkiem przyjęcia psa lub kota jest zgłoszenie przyjazdu z pupilem w trakcie dokonywania rezerwacji i potwierdzenie tej rezerwacji przez hotel.
- W przypadku przyjazdu z pupilem bez wcześniejszego powiadomienia o tym recepcji, hotel może odmówić przyjęcia pupila.
- W hotelu mogą przebywać tylko zwierzęta domowe, a psy tylko nieagresywne.
- Pobyt każdego zwierzęcia w hotelu jest dodatkowo płatny. Opłata wynosi 60 zł za dobę.
- Właściciel psa czy kota oświadcza, że pupil jest zdrowy, nie stanowi zagrożenia dla Gości hotelu oraz posiada aktualne szczepienia.
- Zwierzęta powinny być trzymane w pokojach właścicieli.
- Obsługa nie sprząta pokoju, w którym zwierzę jest pozostawione bez opieki. Na czas serwisu opiekun wraz z psem musi opuścić pokój.
- Psy muszą być wyprowadzane na smyczy, pod opieką właściciela bądź osoby upoważnionej (w przypadku potrzeby w kagańcu).
- Obowiązuje bezwzględny zakaz wprowadzania zwierząt do restauracji, SPA oraz placu zabaw.
- Jeżeli pościel w pokoju, w którym przebywa zwierzę będzie przez nie zabrudzona (sierść, błoto) lub uszkodzona ( pogryziona, podrapana), właściciel jest zobowiązany do odkupienia całego kompletu pościeli w cenie 400 zł.
- Żadne ze zwierząt nie powinno być pozostawione samo w pokoju jeżeli w tym czasie zakłóca spokój innych Gości.
- Wszystkie szkody w hotelu, bądź mieniu innych Gości spowodowane przez zwierzęta będą wyceniane i ich kosztami będą obciążeni właściciele.
- Właściciele kotów muszą posiadać kuwetę z piaskiem i opróżniać ją do plastikowej torby, którą następnie będą wyrzucać do pojemnika wskazanego przez pracownika hotelu.
- Za niepoinformowanie recepcji hotelu o posiadaniu zwierzęcia w pokoju, zostanie nałożona opłata w wysokości 300 zł. Opłata ta jest niezależna od wyznaczonej kwoty za pobyt pupila w Hotelu.
- Właściciel oświadcza, że zapoznał się z regulaminem pobytu zwierząt w Hotelu Nadmorskim i akceptuje jego zapisy.